OTTO Workforce - Marketing - Portfolio Realizacji | e-direct

OTTO Workforce

Kampanie AdWords oraz strony docelowe kampanii dla OTTO Workforce - wiodącej agencji pośrednictwa pracy w Polsce i za granicą.

Strony docelowe dla kampanii AdWords

Zaprojektowanie oraz stworzenie na platformie CMS Drupal estetycznych i dostosowanych do preferencji Klienta stron docelowych pod kampanie AdWords. Strony powinny być przystosowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

OTTO - kampanie AdWords
OTTO - kampanie AdWords
OTTO - kampanie AdWords
OTTO - kampanie AdWords

Kampania AdWords

W celu znalezienia nowych klientów, dział marketingu e-direct zajął się opracowaniem i poprowadzeniem skutecznych kampanii AdWords.

OTTO - kampanie AdWords

Zadania agencji

  • Analiza potrzeb Klienta oraz wybór odpowiednich rozwiązań.
  • Koncepcja sytemu LP, makiety i prototypy.
  • Programowanie rozwiązań systemu.
  • Copywriting oraz wprowadzenie treści.
  • Prowadzenie kampanii AdWords, zarządzanie, bieżące monitorowanie oraz raportowanie.
  • Support techniczny.

Technologie

Projekt ze szczególnym zwróceniem uwagi na to, aby interakcja z nim dostarczała użytkownikowi pozytywnych doświadczeń (user experience).

Własny, nowoczesny unikatowy i dostosowany do preferencji klienta design strony.

Jedyny system CMS umożliwiający dostosowanie się do wszystkich potrzeb projektu.

Wykorzystanie techniki kaskadowych arkuszy stylów CSS3.

Najnowszy standard wykorzystywany do tworzenia i prezentowania stron internetowych.

Wykorzystanie bibliotek zwiększających dostępność i pozwalających na stosowanie zaawansowanych animacji.

Zaprogramowanie dodatkowych funkcji w języku JS.

Twoje zgłoszenie jest przetwarzane