Projektowanie interakcji | Agencja Interaktywna e-direct | Marketing, E-commerce, Adwords, SEM, SEO | Opole, Wrocław, Warszawa
Projektowanie interakcji

Projektowanie interakcji

Interakcja to podstawa tego, w jaki sposób użytkownicy będą korzystać z Twojej witryny. Pozwala budować pozytywne i niezapomniane doświadczenia użytkowników.

Rozumiemy potrzeby użytkowników

Nasz zespół projektowania interakcji koncentruje się na architekturze informacji, projektowaniu wizualnym, projektowaniu interakcji i rozwoju interfejsu użytkownika.

W e-direct odpowiadamy na potrzeby użytkowników, przy jednoczesnym wspieraniu Twoich celów biznesowych. Projektanci interakcji w e-direct są nie tylko dekoratorami - oni rozwiązują również problemy.

Zaczynamy od zrozumienia użytkowników - ich zadań i Twoich potrzeb

Następnie dopasowujemy potrzeby użytkowników do treści witryny i funkcjonalności wraz z architekturą informacji, jej mapą stron oraz makietami. Dopiero po ustaleniu organizacji witryny, jej funkcji oraz zaprojektowaniu sposobu interakcji z nią użytkowników, tworzymy projekt wizualny, kolorystykę, dobieramy zdjęcia i typografię aby jak najlepiej wspierać podstawowe zadania użytkownika oraz tworzyć silną tożsamość marki.

Istotne obszary projektowania interakcji

  • Audyt stron internetowych

    odpowiedzi na pytanie dotyczące sposobu realizacji celów przedsiębiorstwa biorąc pod uwagę wykorzystanie posiadanej strony, jej weryfikację zgodności z wymaganiami prawnymi (w tym dyrektyw UE), odpowiedź na pytanie, pokazujące jak daleko strona internetowa zaspokaja potrzeby jej użytkowników,wskazówki związane z optymalizacją strony, zgodnie z wyszukiwarkami internetowymi i najnowszymi standardami sieciowymi.

  • Analiza użyteczności

    rozpoznanie celów biznesowych firmy w zakresie działalności w Internecie,
    rozpoznanie potrzeb i aktywności użytkowników,
    analiza ekspercka użyteczności serwisu (analiza heurystyczna i wędrówka poznawcza),
    badania rynku internetowego dla danej branży w poszukiwaniu najlepszych praktyk,
    badania z użytkownikami,
    analiza i optymalizacja ruchu na stronie,
    audyt seo,
    badanie konwersji na stronie.

  • Definicja i analiza Odbiorcy

    Niektóre firmy działają w wyrafinowanych segmentach rynku, które nastawione są na tradycyjne działania marketingowe. W innych, rozmowy z klientami są ograniczone,  jeśli w ogóle są. W e-direct pomożemy Ci skoncentrować się na wykorzystaniu Twojej wiedzy o swoich odbiorcach do wykorzystania jej w internecie. Możemy również pomóc zdefiniować wymierną charakterystykę cech Twoich odbiorców poprzez tworzenie person.

    Za każdym razem naszym celem jest zawsze zrozumieć Twoją publiczność i pomóc powiązać jej potrzeby z Twoim biznesem w wymierny sposób.

  • Architektura informacji

    Celem architektury informacji jest organizowanie treści witryny i jej funkcji w sposób, który wspiera mapę modelu mentalnego użytkowników i pozwala im na sprawne osiąganie swoich celów. Skuteczna architektura informacji powinna również wspierać rozwój witryny z wyraźnie określonymi miejscami przyszłych treści.

  • Projektowanie wizualne

    Projekt wizualny witryny daje nam kolejną okazję do promowania użyteczności. Kolor i rozmiar danych oznacza wagę i wskazuje kierunek działania. Projekt wizualny także pozwala nam komunikować się w jeden z najbardziej potężnych i złożonych aspektów tożsamości marki, poprzez wykorzystanie kolorów, typografii i obrazu. Silne oddziaływania projektowania wizualnego nadają ton i budują charakterystyczne emocje dla marki.

Dzięki takiemu procesowi, jesteśmy w stanie tworzyć strony, które skutecznie reprezentują markę, a przede wszystkim zaspokoją potrzeby użytkowników witryny w łatwy i atrakcyjny sposób.

Tak zaprojektowane witryny nie tylko świetnie wyglądają, ale również generują wymierne efekty.

Twoje zgłoszenie jest przetwarzane