Zakres optymalizacji
Optymalizujemy witryny sklepów internetowych, aby zwiększać ich przychody i zdobywać uwagę docelowego klienta. Używamy wiele skutecznych technik marketingu e-commerce, w tym:
-
Badanie potrzeb
zidentyfikujemy i wykorzystamy szanse rynkowe oraz zaprojektujemy rozwiązania, trafiające w oczekiwania Twoich klientów.
-
Analiza konkurencji
przeanalizujemy działania konkurencji na rynku lokalnym oraz rynkach zagranicznych szukając najlepszych rozwiązań z analogicznych branż i z bardziej rozwiniętych rynków.
-
Optymalizacja SEO dla wyszukiwarek
Google, Yahoo i Bing.
-
Optymalizacja układu i struktury witryny
zadbamy, aby Twój sklep internetowy był prezentowany w sposób czysty, łatwy w obsłudze i przyjazny dla wyszukiwarek.
-
Badania i analiza słów kluczowych
wybór właściwych nazw i opisów produktów.
-
Optymalizacja treści
odpowiednie treści opisujące produkt czy kategorię wpłyną pozytywnie rankingi fraz, jakich szukają klienci.
-
Zarządzanie kampaniami PPC
najważniejsze produkty będą wysoko widoczne w wyszukiwarkach przy niskim koszcie konwersji.
-
Ukierunkowane wezwania do działania
posiadanie dobrego wezwania do działania i atrakcyjnej treści mogą skłonić kogoś, kto po prostu badał produkt w zadowolonego klienta.
-
Badania i optymalizacja Usability
poprawimy użyteczność i podniesiemy konwersję procesu zakupowego.
Korzyści z optymalizacji
- Ułatwienie użytkownikom dokonywanie zakupów.
- Budowanie wartościowego ruchu do sklepu.
- Udoskonalenie sklepu
- Zwiększenie satysfakcji użytkowników odwiedzających sklep,
- Znacznie lepszy odbiór serwisu w oczach odwiedzających, co skutkuje polepszeniem wizerunku firmy,
- Wzrost sprzedaży (konwersji),
- Prawidłowe indeksowanie stron przez wyszukiwarki,
- Zwiększenie wartości serwisu dla wyszukiwarki, uzyskanie lepszej pozycji i zwiększenie ruchu użytkowników.
Monitoring efektów
Korzyści płynące z inwestycji w optymalizację e-commerce można analizować za pomocą naszych szczegółowych metod raportowania, obejmujących:
- Google Analytics - zawiera pełny przegląd optymalizacji witryny w sieci i wynikającej z niego działalności.
- Google Data Studio - interaktywne czytelne raporty wizualizujące zestawy danych, aby lepiej podejmować decyzje biznesowe.
- Ranking słów kluczowych - regularnie aktualizowane rekordy które można sprawdzić w każdej chwili.
- Szczegółowe raporty pracy - zawierają szczegółową listę działań jakie wykonujemy na Twojej witrynie sklepu.
- Miesięczne podsumowanie - miesięczny przegląd działalności e-commerce i usprawnień.
- Kontakt z Twoim specjalistą e-commerce - drogą elektroniczną lub e-mail z pytaniami lub pomysłami, które chcesz omówić.
Zwiększ z nami Twoją sprzedaż
Zwiększ zyski, korzystająć z naszych usług e-commerce i usług optymalizacyjnych. Skorzystaj z bezpłatnej wyceny twojego sukcesu w e-commerce. Wypełnij formularz, opisz ogólnie projekt, a my skontaktujemy się z Tobą, omówimy szczegóły aby przygotować dedykowaną ofertę.
lub zadzwoń, a nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania.