Badania i optymalizacja sklepów internetowych | e-direct
Optymalizacja sklepów internetowych

Przenieś swój sklep na wyższy poziom e-commerce

Badania i optymalizacja sklepów internetowych

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

 

Zakres optymalizacji

Optymalizujemy witryny sklepów internetowych, aby zwiększać ich przychody i zdobywać uwagę docelowego klienta. Używamy wiele skutecznych technik marketingu e-commerce, w tym:

  • Badanie potrzeb

    zidentyfikujemy i wykorzystamy szanse rynkowe oraz zaprojektujemy rozwiązania, trafiające w oczekiwania Twoich klientów.

  • Analiza konkurencji

    przeanalizujemy działania konkurencji na rynku lokalnym oraz rynkach zagranicznych szukając najlepszych rozwiązań z analogicznych branż i z bardziej rozwiniętych rynków.

  • Optymalizacja dla wyszukiwarek

    Google, Yahoo i Bing.

  • Optymalizacja układu i struktury witryny

    zadbamy, aby Twój sklep internetowy był prezentowany w sposób czysty, łatwy w obsłudze i przyjazny dla wyszukiwarek.

  • Badania i analiza słów kluczowych

    wybór właściwych nazw i opisów produktów.

  • Optymalizacja treści

    odpowiednie treści opisujące produkt czy kategorię wpłyną pozytywnie rankingi fraz, jakich szukają klienci.

  • Zarządzanie kampaniami PPC

    najważniejsze produkty będą wysoko widoczne w wyszukiwarkach przy niskim koszcie konwersji.

  • Ukierunkowane wezwania do działania

    posiadanie dobrego wezwania do działania i atrakcyjnej treści mogą skłonić kogoś, kto po prostu badał produkt w zadowolonego klienta.

  • Badania i optymalizacja Usability

    poprawimy użyteczność i podniesiemy konwersję procesu zakupowego.

Korzyści z optymalizacji

  • Ułatwienie użytkownikom dokonywanie zakupów.
  • Budowanie wartościowego ruchu do sklepu.
  • Udoskonalenie sklepu
  • Zwiększenie satysfakcji użytkowników odwiedzających sklep,
  • Znacznie lepszy odbiór serwisu w oczach odwiedzających, co skutkuje polepszeniem wizerunku firmy,
  • Wzrost sprzedaży (konwersji),
  • Prawidłowe indeksowanie stron przez wyszukiwarki,
  • Zwiększenie wartości serwisu dla wyszukiwarki, uzyskanie lepszej pozycji i zwiększenie ruchu użytkowników.

Monitoring efektów

Korzyści płynące z inwestycji w optymalizację e-commerce można analizować za pomocą naszych szczegółowych metod raportowania, obejmujących:

  • Google Analytics - zawiera pełny przegląd optymalizacji witryny w sieci i wynikającej z niego działalności.
  • Google Data Studio - interaktywne czytelne raporty wizualizujące zestawy danych, aby lepiej podejmować decyzje biznesowe.
  • Ranking słów kluczowych - regularnie aktualizowane rekordy które można sprawdzić w każdej chwili.
  • Szczegółowe raporty pracy - zawierają szczegółową listę działań jakie wykonujemy na Twojej witrynie sklepu.
  • Miesięczne podsumowanie - miesięczny przegląd działalności e-commerce i usprawnień.
  • Kontakt z Twoim specjalistą e-commerce - drogą elektroniczną lub e-mail z pytaniami lub pomysłami, które chcesz omówić.
Zwiększ z nami Twoją sprzedaż

Zwiększ zyski, korzystająć z naszych usług e-commerce i usług optymalizacyjnych. Skorzystaj z bezpłatnej wyceny twojego sukcesu w e-commerce. Wypełnij formularz, opisz ogólnie projekt, a my skontaktujemy się z Tobą, omówimy szczegóły aby przygotować dedykowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę

lub zadzwoń, a nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania.

+48 77 441 78 68

Oficjalny sklep internetowy Kawasaki w Polsce

Kawasakisklep.pl

Oficjalny sklep internetowy Kawasaki / Magento

APIA

APIA

Wdrożenie sklepu internetowego z obsługą multichannel.

B2B OPTIMAL

System sprzedaży części zamiennych /  .NET

Otmęt - Sklep z obuwiem Magento

OTMĘT

Sklep z obuwiem (Magento)

Twoje zgłoszenie jest przetwarzane