E-mail marketing | Agencja Marketingu on-line | e-direct
Email marketing

Email marketing

Pomożemy w budowie silnej listy e-mail, projektowaniu grafiki i treści kampanii, wysłaniu wiadomości i analizie / śledzeniu wyników.

Kompleksowa obsługa kampanii e-mail

Oferujemy zarządzalne usługi dla "dobrowolnej subskrypcji" e-mail marketingu. Podążając za najlepszymi praktykami, nasz doświadczony zespół zajmie się wszystkim.

Email marketingE-mail jest tanim i skutecznym kanałem marketingu. Jeśli zdecydowałeś się na wykorzystanie poczty elektronicznej w komunikacji, to prawdopodobnie posiadasz wiedzę, jak opłacalne może to być.

Regularne podtrzymanie świadomości marki daje pewność, że ludzie będą pamiętać Twoją markę przy poszukiwaniu produktu lub usługi przez Ciebie oferowanych. Możemy pomóc w budowaniu silnej listy e-mail, projektowaniu grafiki i treści kampanii, wysłać wiadomość i analizować / śledzić wyniki.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

  • Strategia e-mail marketing
    Chcesz wysłać cotygodniowy biuletyn do całej bazy danych klientów? Może chcesz pozyskać nowych klientów? Pragniesz, aby wiadomości e-mail były bardziej odpowiednie i oparte na zachowaniach klientów oraz danych demograficznych?
  • Kreacja koncepcji i projektów graficznych
    Zespół kreatywny stworzy wysokiej jakości dedykowane projekty e-mail, które nie tylko pasują do wytycznych marki, ale również są wykonane według. najlepszych praktyk i standardów e-mail.
  • Budowa i rozwój
    Nasi deweloperzy są ekspertami w kodowaniu wiadomości e-maili, co umożliwia poprawne wyświetlanie we wszystkich najważniejszych klientach poczty e-mail. Tworzą także doskonałe strony docelowe Landing pages i Micro strony.
  • Realizacji kampanii
    Korzystamy z najnowocześniejszego oprogramowania do obsługi korespondencji masowej e-mail, które pozwala tworzyć, zarządzać i wprowadzić na rynek spersonalizowane, zindywidualizowane kampanie e-mail, praktycznie dowolnego rozmiaru.
  • Raportowania i optymalizacji
    Korzystamy z zaawansowanych narzędzi do monitorowania i śledzenia kliknięć, otwierania i innych parametrów e-mail, ale naszym głównym celem jest zwrot z inwestycji.
  • Marketing mobilny
    Marketing mobilny wykorzystuje telefon komórkowy jako sposób przekazu. To jeden z najbardziej atrakcyjnych sposobów dotarcia do klienta. Techniki marketingu mobilnego umożliwiają personalizację przekazu reklamy przez wykorzystanie "metody one-to-one".
Istnieje również możliwość, aby pozowilić odbiorcy przekazu na przystąpienie do interakcji. Szczególne działania, podejmowane w ramach marketingu mobilnego, bardzo często wykorzystywane są do wspierane promocji strony.

Podstawowe korzyści?

  • Prowadzenie kampanii e-Mail Marketing zgodnie z dobrymi praktykami e-Mail Marketingu (Opt-in, Opt-out, Double Opt-in).
  • Przejmujemy na siebie prowadzenie wysyłek i tworzenie baz wysyłkowych i ich aktualizację.
  • Klient może dostarczać samodzielnie własne bazy kontaktowe do prowadzenia wysyłek.
  • Klient na koniec każdej akcji otrzymuje dokładną informację na temat efektów przeprowadzonych e-mailingów: dane osób, które wypełniły formularze, informacje o osobach, które otworzyły e-maile, informacje o osobach które klikały w poszczególne linki.
Twoje zgłoszenie jest przetwarzane