Kampania wideo - skuteczna i angażująca

Kampania wideo - skuteczna i angażująca

Kampanię przygotowaliśmy dla Centrum Wystawienniczo-Kongresowego w Opolu. Jej celem było poinformowanie jak największej ilości osób w regionie opolskim o imprezie motoryzacyjnej Moto Night Sale.

Szczególną uwagę skupiliśmy na portalu YouTube. Dzięki niemu pokazaliśmy, jak przy niewielkich kosztach dotrzeć z ciekawym przekazem do jak największej grupy zainteresowanych osób. 

Angażująca animacja zgodna z wymaganiami YouTube

Wiedząc, w jaki sposób użytkownicy serwisu YouTube oglądają reklamy i że największym wyzwaniem jest spowodowanie, by nie klikano przycisku "Pomiń" po 5 sekundach wyświetlania spotu, przygotowaliśmy atrakcyjną, krótką i angażującą animację, w której skumulowaliśmy wszystkie informacje o wydarzeniu. Dla wzmocnienia przekazu połączyliśmy ją z rockowym podkładem muzycznym i tekstem lektora z reklamy radiowej. Na filmie umieściliśmy klilkalny banner zachęcający do wejścia na stronę i poszerzenia wiedzy o wydarzeniu. Dzięki temu mogliśmy zbadać dodatkowo zaangażowanie użytkowników już oglądających reklamę.

Wsparcie: kampania w sieci reklamowej

Kampanię video wspieraliśmy kampanią displayową. Zależało nam, by poinforomować o wydarzeniu jak największą liczbę osób w promieniu 70 km od Opola. Mając świadomość niskich wartości CTR w kampaniach w sieci reklamowej zamieściliśmy na bannerach krótką, ale wyczerpującą informację o imprezie. W ten sposób dzięki 4,5 mln wyświetleń wiemy, że informacja dotarła do na prawdę sporej liczb osób. 

Wyniki

Dzięki angażującej animacji, która od pierwszych sekund budzi zainteresowanie użytkownika naszą reklamę obejrzało aż 30 proc. osób, którym się ona wyświetliła. Na 51 tys. wyświetleń prawie 15 tys. osób nie kliknęło przycisku “Pomiń” oglądając reklamę dalej, a ponad 700 osób odwiedziło stronę docelową w poszukiwaniu dodatkowych informacji o wydarzeniu.

Dlaczego warto wybrać reklamę wideo?

Reklama wideo wyświetlana w serwisie YouTube okazała się doskonałym narzędziem promocji. Przy niewielkich kosztach (średni koszt obejrzenia CPV wyniósł zaledwie 0,09 gr) można osiągnąć bardzo duże zaangażowanie użytkowników i szerokie dotarcie. Pamiętajmy bowiem, że YouTube to druga, po Google, wyszukiwarka w świecie.  Polecamy!

Twoje zgłoszenie jest przetwarzane