APIA

Sklep internetowy dla marki APIA - producenta i sprzedawcy wysokiej klasy obuwia oraz toreb.

 

Sklep internetowy APIA

Firma APIA pod własną marką produkuje unikatowe, ekskluzywne obuwie oraz prowadzi sprzedaż, poprzez sieć salonów w największych polskich miastach. Otrzymaliśmy wyjątkowe zadanie stworzenia nowej platformy sprzedażowej, uwzględniając nie tylko nadzwyczajny charakter produktów, ale również łącząc sprzedaż w kanałach online i offline. Od migracji na Magento, poprzez nowy projekt graficzny, po zintegrowaną obsługę marketingową - wszystkie zadania zostały zrealizowane dzięki eksperckiej wiedzy specjalistów e-direct.

APIA - strona główna
APIA - strona główna
APIA - strona główna
APIA - strona produktu
APIA - salony

Unikalny design

Opierając się na dotychczasowej stylistyce, nasz zespół graficzny przygotował nowy projekt i opracował makiety poszczególnych ekranów sklepu. Lekki, minimalistyczny w swoim charakterze projekt został następnie zaimplementowany przez nasz zespól front-developerski.

Projekt i wdrożenie

Dział ecommerce e-direct wdrożył szeroką gamę rozwiązań sprzedażowych, wykorzystując potencjał platformy Magento. Do nowego systemu została zaimportowana baza produktów oraz utworzona nowa struktura kategorii. Zoptymalizowany sklep przeszedł fazę testów i uruchomiony został na serwerze produkcyjnym. 

 

Nowy sklep, zoptymalizowany pod kątem UX i SEO, zawiera również wiele rozwiązań e-commerce wspomagających marketing. Część z nich to unikalne, autorskie projekty naszego zespołu, a ich skuteczność została potwierdzona już kilka dni po premierze nowej wersji sklepu. Zaufanie, jakim obdarzył nas partner, pozwoliło na stworzenie wysokiej klasy platformy sprzedażowej.  

Zadania agencji

  • Doradztwo, analiza i konsultacje
  • Opracowanie koncepcji graficznych sklepu zgodnych z wytycznymi klienta
  • Przygotowanie unikalnych widoków, zakodowanie makiet
  • Wdrożenie platformy Magento
  • Import bazy produktów Apia
  • Optymalizacja wydajności
  • Optymalizacji SEO i Mobile
  • Przygotowanie środowiska testowego
  • Testy wewnętrzne i zewnętrzne sklepu
  • Wdrożenie na serwerze produkcyjnym
  • Stworzenie wersji polskojęzycznej i anglojęzycznych wersji dla krajów UE
  • Ciągły rozwój sklepu
  • Obsługa marketingowa w modelu omnichannel

Technologie

Projekt ze szczególnym zwróceniem uwagi na to, aby interakcja z nim dostarczała użytkownikowi pozytywnych doświadczeń (user experience).

Własny, nowoczesny unikatowy i dostosowany do preferencji klienta design strony.

Responsive Web Design - technika projektowania stron dostosowana do potrzeb urządzeń mobilnych

Magento - profesjonalne rozwiązanie eCommerce typu open-source.

Wykorzystanie techniki kaskadowych arkuszy stylów CSS3.

Najnowszy standard wykorzystywany do tworzenia i prezentowania stron internetowych.

Wykorzystanie bibliotek zwiększających dostępność i pozwalających na stosowanie zaawansowanych animacji.

Zaprogramowanie dodatkowych funkcji w języku JS.

Twoje zgłoszenie jest przetwarzane